
Má zkušenost se společností Astart Promotion je pouze kladná. V prvé řadě provedli kontrolu všech stávajících kampaní a vytvořili nové dle podrobné komunikace a vytvoření Avatara. Následně byly kampaně upravovány a kontrolovány dle stanovených priorit, které jsou každý měsíc reportovány a konzultovány. S výsledky jsem spokojen, jelikož jedeme podle předem stanoveného plánu. Z mého pohledu určitě doporučuji a těším se na další spolupráci.Souhlasím se zveřejněním případové studie a pokud mi ji před zveřejněním pošlete budu rád. Kdyby jste potřebovali cokoliv doplnit jsem k dispozici.
Spolupráce s p. Mahdalem je pro mě velmi příjemná. Jsem člověk, kterého zajímá striktně business a výsledky, které klient má. S p. Mahdalem jdeme vždy rovnou k věci a řešíme z 99% jen věci, které se pojí s jeho podnikáním. Kdykoli potřebuji cokoli dodat, dostanu promptní odpověď. Kvůli tomu jsme schopni raketovou rychlostí dodávat výstupy a nezasekáváme se jako v případě některých jiných klientů, kteří z mého pohledu nepřikládají jejich podnikání takovou váhu a pak se diví, že jim naše práce nepřinese takové výsledky, jako klientům, kteří to řeší jako p. Mahdal.
Když jsme poprvé otevřeli reklamní systémy Mahdala, tak jsme se zhrozili ale pojďme postupně:
GOOGLE ADS
Když jsme přebírali reklamy na googlu, tak běžela podpora VŠECH produktů z potfólia, které měli měli podprůměrné výsledky. I když měli některé produktové kategorie šanci na úspěch, tak ty horší celkové výsledky značně stahovali.
Primární kampaní byla P-MAX NEBOLI kampaň s maximálním výkonem. Utrácela největší část z celkového rozpočtu a měla všechny kategorie produktů v jedné kampani pod několika skupinami podkladů, což má za následek, že nebyli schopni vypínat kategorie, které neprodávali a naopak podpořit ty, které fungovali. Zároveň se tam vůbec netestovalo a tím pádem se těžce dohledávalo, jaký typ komunikace k zákazníkovi funguje a který ne.
?TIP ROZSEGMENTUJTE SI VŠECHNY PRODUKTOVÉ KAMPANĚ PODLE TOHO, CO MAJÍ NABÍZET (NAPŘÍKLAD ŘEŠENÍ PROBLÉMU, KATEGORIE, CENOVÉ HLADINY ATD.) JEDINĚ TAK MŮŽETE EFEKTIVNĚ ZVYŠOVAT ZISK Z PRACENÉ REKLAMY DLOUHODOBĚ. POKUD NA TO DO ZAČÁTKU NEMÁTE ROZPOČET, TAK NEMUSÍTE PROPAGOVAT VŠE, PRACUJTE JEN S PRODUKTY, O KTERÉ JE ENORMNÍ ZÁJEM. POKUD DO PROPAGACE VYBEREME POUZE PRODUKTY, KTERÉ VÁM JEN LEŽÍ NA SKLADĚ A POTŘEBUJETE SE JICH ZBAVIT, TAK TO NEBUDE FUNGOVAT.
Kromě kampaně s maximální výkonem, se inzerovalo i skrze vyhledávací reklamy, kde se zase vůbec netestovalo.
U všech kampaní byla nastavena maximalizace konverzí, která cílí na to prodat i za předpokladu, že jeden prodej bude stát násobně více než tržba. Tudíž to byl pro nás indikátor, že se o daný účet nikdo nestaral, což nám i potvrdila historii reklamního účtu. Jediné změny, které tam probíhali, tak byli pouze v období, kdy se zapínala nebo vypínala reklama. Takže už tak špatné výsledky se jen zhoršovali protože s tím nikdo nic nedělal.
?TIP DALŠÍ DOPORUČENÍ V RÁMCI VÝKONNOSTNÍ REKLAMY JE OPTIMALIZOVAT. NASTAVIT REKLAMU DNESKA NENÍ NIC SLOŽITÉHO ALE ČASTO SE OPOMÍJÍ SE O NÍ I STARAT. NASTAVUJTE SÍLOVÉ ROASY A ROZPOČTY, UPRAVUJTE NABÍDKY PODLE ZAŘÍZENÍ, POHLAVÍ A UMÍSTĚNÍ A VYŘAZUJTE NERELEVANTNÍ VYHLEDÁVACÍ DOTAZY. TYTO PRÁCE V KONEČNÉM DŮSLEDKŮ PŘÍMO ZVYŠUJÍ ZISKOVOST REKLAM.
META