Jak spolupracujeme
Chcete zlepšit svůj marketing? Připojte se k desítkám spokojených firem, kterým jsme pomohli dosáhnout jejich cílů. Na této stránce zjistíte, jak probíhá naše spolupráce a na jaké oblasti se zaměřujeme.

Přípravné práce
Definice cílů
Ještě než začneme spolupracovat, tak se spojíme, abychom společně probrali Vaše potřeby a očekávání. Pokud nemáte jasnou představu, navrhneme Vám možnosti, které dávají smysl a jsou realistické. Společně stanovíme rozpočet a cíle, nasdílíte nám přístupy do potřebných systémů a domluvíme se na další schůzce, kde detailně probereme, jak vám můžeme pomoci dosáhnout těchto cílů.
Analýza a strategie
Pokud si nejste jisti, co přesně potřebujete, připravíme pro Vás na druhé schůzce, která obvykle probíhá pár dní po té první, strategii na míru. Tato strategie je založená na našich zkušenostech a předběžné analýze Vaší situace. Během této schůzky představíme, co plánujeme udělat a jaké výsledky očekáváme. Po odsouhlasení postupu sepíšeme rámcovou smlouvu a po proplacení faktury můžeme začít realizovat domluvené kroky.
Personifikace a nabídka
Po podepsání smlouvy zašleme podrobný dotazník, který nám pomůže personifikovat komunikaci směrem k Vašim zákazníkům a lépe pochopit, proč u Vás nakupují nebo by měli nakupovat. Vyplnění dotazníku co nejpodrobněji je klíčové, protože významně ovlivní celkové výsledky naší spolupráce. Následně společně probereme Vaši nabídku, klíčové výhody služeb, a důvody, proč si mají zákazníci vybrat právě Vás. Půjdeme do detailu, abychom zajistili, že nabídka bude maximálně atraktivní a efektivní.
Přistávací stránka a kreativy
Jakmile získáme detailní informace o Vašich zákaznících a jedinečnosti nabídky, začneme připravovat podklady pro reklamu a optimalizovat komunikaci na přistávacích stránkách. Tyto stránky budou sloužit jako cílové destinace pro návštěvníky přicházející z reklam. Připravíme draft podkladů do týdne, který Vám předložíme ke kontrole. Po schválení jej dokončíme do finální podoby, a to během několika dní, aby byly připravené ke spuštění.
Spuštění a optimalizace
Retence a konverzní poměr
Reklamy samotné neprodávají. Jejich úspěch závisí na dlouhodobé komunikaci na webu, sociálních sítích, emailů a dalších. Navrhneme takové úpravy na Vašem webu, které dlouhodobě zvýší konverzní poměr objednávek a poptávek. Naším cílem je maximalizovat efektivitu placených reklam a postupně budovat vztah se zákazníky prostřednictvím nepřetržité neplacené komunikace, která zajistí trvalý růst, podobně jako efekt sněhové koule.
Reklamní systémy
Nastal čas spustit reklamy! Všechny schválené reklamy pečlivě nastavíme v reklamních systémech a optimálně je zacílíme pro dosažení co nejlepší distribuce. Vytvoříme strukturu, která umožní snadno identifikovat silné a slabé stránky jednotlivých reklam, nabídek a komunikačních strategií. Průběžně sledujeme jejich výkon a rychle reagujeme výsledky.
Statusy
Každý týden se setkáme online a probereme výsledky naší práce. Budeme Vás pravidelně informovat o vývoji Vašeho marketingu, abyste měli neustálý přehled o jeho aktuálním stavu. V rámci těchto setkání si vyměníme zpětnou vazbu, zhodnotíme, co můžeme udělat pro ještě lepší výsledky, a vysvětlíme další kroky pro nadcházející týden. Tyto statusy provádíme na týdenní bázi, abychom zajistili, že vše probíhá hladce a efektivně.
Optimalizace a škálování
Po úvodním nastavení začíná dlouhodobá práce na optimalizaci ziskovosti Vašich reklam, přistávacích stránek a komunikace napříč všemi kanály. Jakmile dosáhneme optimálního procentuálního zisku, začneme škálovat rozpočty do reklam, abychom navýšili tržby. Tento proces opakujeme cyklicky, neustále zdokonalujeme strategie a postupně zvyšujeme investice do úspěšných kampaní pro kontinuální růst.
Seznam služeb
Výkonnostní marketing: Okamžité a měřitelné výsledky
Výkonnostní marketing je klíčem k dosažení okamžitých a měřitelných výsledků. Ať už jde o PPC, SEO, e-mailing nebo zbožové srovnávače, zaměřujeme se na efektivitu a výkon. Společně si stanovíme jasné cíle a vytvoříme strategii šitou na míru Vašemu podnikání. Naše úspěchy budeme měřit pomocí ekonomických ukazatelů, abyste vždy věděli, jaké hodnoty Vaše investice přináší.

Obsahový marketing: Budování značky skrze kvalitní obsah
Obsahový marketing je srdcem budování značky a vztahu se zákazníky. Vytváříme a distribuujeme hodnotný obsah, který buduje love brand, přitahuje a angažuje Vaše cílové publikum. Zaměřujeme se na tvorbu blogů, článků, produktových a prodejních videí a infografik, které přimějí Vašeho zákazníka k opakovaným nákupům. Naše strategie je postavena na důkladné analýze a kreativním přístupu, který Vaši značku posune na vyšší úroveň.

UX-UI analýza: Maximalizace konverzního poměru a zvýšení retence
V oblasti UX-UI analýzy se soustředíme na to, aby Vaši zákazníci měli co nejlepší zážitek z používání Vašeho webu nebo aplikace. Provedeme podrobnou analýzu uživatelských cest, identifikujeme překážky a navrhneme úpravy, které zvýší spokojenost uživatelů a konverzní poměr. Naším cílem je vytvořit intuitivní a uživatelsky přívětivé prostředí, které usnadní dosažení Vašich obchodních cílů.
